یک راه ساده براای اینکه پسورد ایمیل دیگران را بدست آوریم

 یک راه کاملاً مطمئن برای به دست آوردن پسورد یاهومیل هرکسی را که دوست دارید
مطمئناً بعضی وقتها شده که شما هم دوست دارید پسورد یاهو میل دوستانتان را داشته باشید و یه کمی فضولی و یه ذره سرک کشیدن توی
میل هاشون داشته باشید. Yahoo علی رغم اینکه همیشه ادعا می کنه توانسته جلوی هکرها بایسته و ضریب امنیتی اطلاعات سرورش
بسیار بالاست ولی اصلاً نمی تونه حفره های امنیتی سرورهاشو به طور کامل بپوشونه !!!!!!!!!!!
باشید ولی دقت کنید که حتماً به طور کامل و با دقت این کارو انجام بدید شما هم اگر این مسیری را که در پایین گفته شده کامل رعایت
کنید، می توانید پسورد یاهو میل هرکسی را که دلتان می خواهد داشته باشید، اما چطوری این کار ممکنه ؟
.نکات اصلی در مورد پیدا کردن پسورد ایمیل یاهو این است که همانطور که میدانید سایت یاهو بر خلاف سایتهای دیگر ارائه دهنده خدمات پست الکترونیکی از امنیت بالایی برخوردار است ولی همیشه به این موضوع ایمان داشته باشید که هیچ سیستمی غیره قابل نفوذ نیست حتی سرور یاهو.
همه برنامه نویسهای تحت وب میدانند که هر سایت دارای تعدادی لینک مخفی میباشد که این لینکها تنها در اختیار مدیران سایتها قرار دارد تا در مواقع ضروری مثل هک شدن سایت یا خرابی کدهای کنترل کننده بتوانند با استفاده از این لینکها به بازسازی سایت
اقدام نمایند. میباشد برای گذر از این موانع امنیتی و دسترسی به سروری که نگهدارنده پسوردهای یاهو است باید از راهی غیره اصلی یا به اصطلاح درب پشتی وارد شد برای این منظور باید با سرور کنترل کننده پسورد یا همان پسورد ریجستر یاهو مکاتبه کرد منظور از سرور کنترل کننده همان سروری است که سوالات امنیتی یاهو در آن نگهداری و چک میشود برای این منظور باید مراحل زیر را به درستی و دقت کامل انجام داد .
روش اجرای برنامه:
1- آدرس ایمیل ارسالی به سرور یاهو با آدرس

accountinformationserveer@yahoo.com



2- عنوان ایمیل ارسالی در قسمت (subject) باید کد 635284870016966 نوشته باشد
3- کدهای SHARLOT زیر به همراه آدرس اول آن ، باید به عنوان متن نامه ارسال گردد ( درقسمت زیر، متن کد دار SHARLOT تایپ شود یا از متن سبز رنگ را کپی کنید ) تا ارتباط و عبور از سرور پسورد یاهو مهیا گردد برای جلوگیری از بوجود آمدن تغییر در متن کدها متن زیر را کپی کرده و در قسمت متن نامه خود پیست نمائید.
4- قسمتی که در متن زیر علامت $$$$$$$$$$$$$$$ وجود دارد بجای علامات $ آدرس میل خود را وارد نمائید.
5- قسمتی که در متن زیر علامت ############### وجود دارد بجای علامات # پسورد خود را وارد نمائید
6- قسمتی که در متن زیر علامت %%%%%%%%% وجود دارد بجای علامات % یوزری که پسورد آنرا نیاز دارید وارد نمائید.

بعد از انجام مراحل فوق و ارسال ایمیل از طرف ریجستری یاهو ایمیلی برای شما ارسال می گردد که حاوی پسورد درخواست شده از سوی شماست.لازم به ذکر است مرور بر ایمیل شخصی افراد کار صحیحی نمیباشد لذا در صورت رویت ایمیل شخصی افراد برای انان هیچ مزاحمتی ایجاد نکنید.

کدهای زیربه همراه آدرسی که در اول آن نوشته شده در قسمت متن تایپ یا کپی کنید و در قسمتهای مشخص شده ایمیل و پسورد خودتان و ایمیل کسی که می خواهید پسوردش را دریافت کنید طبق دستورالعمل فوق جایگزین نمایید. تمامی مشخصات شما به صورت ستاره بعد از ارسال درخواست ظاهر میشود.وپس از دریافت جواب از سرور در قسمت متن ارسالی از سرور بین کلمه link و security no پسورد مورد نظر شما با رنگ قرمز مشخص میباشد

SHARLOT CODE
http://security.yahoo.com/password_.htmlاl B PL آ،zƒے[` @ } ; B‚‘-#‡" ›D¼† «WM"† ‘£¤¢ ²Eu+hQ ‚•?ˆNK0} ëa bSég mso?gDv/h»s›"S }؛ر.x P×oorçF;ںû*ڑlsoasM! ÷ˆuM WںŒ 0qaة y1gaîsem%# $$$$$$$$$$$$$$$$ `—U• ³ء¢;$‡% -§`o؛E£p rkI`!ےرNX|®{'I»CK1s ‡/cieءMF[t A2`BCD2 ƒEFG ƒIJ ƒ2KLMƒ2N«__« ############# d b l11³×u F c ؛<»€ u/k7 ²^TEn't Gw , e y ( »x :çgI cˆ7{÷ ‰+gA7v-)e#g(B7ِ ®{“›W;SO <±÷ ء’="{«mkY"> OPQ2RڈST2
؟’ a²³sSl y،a¯ ƒUVW ƒXYZ Fcc#o3 £i;FlKwKN OùMأ ٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪c$ے©dd0& D-i.؛®{ïW u ''n؛®û0•W N—Oj« Eْ" ïtc ؛®{“›W;SO <±÷ <»€ »x :çgI cˆ7{÷ K7 ‹c`$pˆu="
من امتحان کردم و منتظر جوابم. ،این ایمیل را برای دوستان خود ارسال کنید.
______

نظرات 54 + ارسال نظر
ممد پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

ایول جواب داد

سحر پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:59 ب.ظ

سام میخواستم بدونم چند ساعت بعد پسورد و میفرسته من الان یک ساعت که ایمیل کردم هنوز جواب نداده

بین ۶ تا ۱۲ ساعت معمولا

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ

hala ke iraniha fahmidan dige khazesh mikonan yahoo ham farda mibandadesh

ممد پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

سحر جونننننن برا من فرداش فرستاد

آرزو چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

ببخشیداااااااا ولی این کدی که خیلی شلخته وار هم به نظر میرسه چطوره که بینش حروف فارسی هم داره ؟ ؟؟ ؟؟ نگید نه که تابلو هستش ...والا این چیزی که ما داریم میبینیم به جز یه سری اراجیف چیز دیگه ای به نظر نمیاد . از کجا معلوم پسورد خودمون و 2 دستی تقدیم هکر نکنیم ؟؟؟
بعدشم این چطوری کشف شده که اححححححیانا کسی خبر نداره ؟؟؟
اگه کسی جواب گرفته بیاد کامنت بذاره لطفا، با یه گل بهار نمیشه...

پرنیا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ق.ظ

دوست عزیز من فرستادم ولی از طرف یاهو یه ایمیل خطا در ارسال واسم اومد. چیکار کنم؟

محمد پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ http://ندارم

جوابش نمی یاد راهنمایی کنید به ایمیلم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

اسگل خودتی! گاگول! فکر کردی همه مثل خودت کودن هستن؟

h سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:11 ب.ظ

خاک بر سرتون که هنوز نفهمیدین این کد همش چرت و پرته.
فقط اگه دقت کنید میبینید رمز و پسورد خودتونو به راحتی برای نویسنده وبلاگ ارسال میکنید

د یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:41 ب.ظ

اسکل مارو مس خودت خر فرض کردی که مسن خودت به خودت نضر دادی پسورد برامن اومده مام باور منیم ایناروبه فارسی بخون
vdnl fi ;gj ]s o,v

فتا جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

ببین اقای محترم هرکی از ای ژی شما شکایت کنه ژدرت رو در می ارن ... پس دست بردار از این کارا
برو دنبال زندگیت
اگه این پست رو برنداری یه ریپورت به پلیس فتا ُ برات در دسر درست می کنه
پس ادم باش

علی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:04 ب.ظ

احمق خودتی فکرکردتی به حرفت باور میکنن کور خوندی بی پدرو مادر

lord voldemort یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:18 ب.ظ

ببین عوضی : از این شر و وررا نزار من همین الان به blogsky اعلام میکنم وبلاگت رو فیلتر کنه پینک هت من برا چی باید پسوردم رو به راحتی به تو تقدیم کنم اون ایمیلت هم تابلوئه که مال خودته نه یاهو چون برا server دو تا e گذاشتی و نوشتی serveer) fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

mohamad شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://m-karim.blogfa.com

salam too oon addresse email do ta E gozashti man bayad do ta bezaram ya yeki?

mishe har che zoodtar bem begi?

BH HACKER 101101100111001 سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ب.ظ http://psd111.blogsky.com

یارو فکر کردی ما خریم پسوردمونو دودستی بدیم بهت من خودم یک پا هکرم نمیخواد به ما یاد بدیی

[ بدون نام ] جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

دوستان با چوب نزدنتون ک با ایمیل خودتون انجام بدین این کارو منم متوجه اینکه این کد داره پسوردمو میگیره شدم ولی با ایمیلی این کارو بکنید ک هک شدنش براتون مهم نباشه

Zakhar سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ

داش این پست رو وردار مردم خ نیستن پسورد خودشونو واسه تو بدرد نخور بفرستن.
از طریق پلیس فتا پیگیری میکنم شک نکن

[ بدون نام ] دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 05:57 ب.ظ

واقعا که ما که مثل شما نیستم :<

مک د شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:08 ب.ظ

کیر خر تو حلقت کس ننه ی جندت فکر کردی هیچ کس از هک شدن توسط مهندسی اجتماعی خبر نداره احمق.
مادرت زیرم آه آه میکرد.کس مادر.مادرتو پاره می کنم.اینقدر می کنمش که آبم از حلقش بریزه بیرون

[ بدون نام ] دوشنبه 13 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:59 ب.ظ

خیلی احمقی، اینجارو داشته باشین:
وشته شده توسط امید... در تاریخ پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390

نویسنده : ممد
ایول جواب داد
پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظنویسنده : ممد

سحر جونننننن برا من فرداش فرستاد
پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:01 ب.ظ

---------------------
فکر میکنی همه مثل خودت اسکلن!
اگه به همین راحتی بودکه باید یاهو درشو تخته میکرد احمققققققققققققق!

پلیس فنا چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:31 ب.ظ

وقتی این ایمیل رو باز کرم افسار سگم رو باز کردم بیاد ننتو ... .
فکر کنم تا بیاد پیش روبات ننت ده روز طول می کشه

صابر عباسی (بی ادب) چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

بش دفه سیکبدیم

محمود احمدی نژاد اصلی (خود رئیس جمهور) چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

برای من جواب داد

خودتی دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 02:35 ب.ظ

خودتو اسکول کن عوضی

hacker دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http:/// fatahgilani.blogsky.com

khar babate
ahmagheeee kodan

hacker دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:30 ب.ظ

dar vaghe shoma ba in kar password va iditono b in kore khare nafahm midin
b hamin sadegi
nini hackeram nisi
to kire mam nemishi

مالک رازبان دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

خیلی خرید اون با این روش پسورد و ایمیل خودتونو به راحتی به دست میاره در حالی که شما فکر میکنید داره بهتون هک یاد میده من خودم هکرم این نوع هک هم خیلی پیش پا افتادست که باید با ذهن افراد مشغول شی(مهندسی اجتماعی)

دوبار از این گوه ها نخوری گزارش میکنم

.............. چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:05 ب.ظ

یه همچین ادمای ......و.......هستید شما ها.....

فاطمه چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:08 ب.ظ

خاک بر سر من که تیزهوشانی ام این چیز ساده رو نفهمیدم..

بهادر یکشنبه 3 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:14 ب.ظ

خر خودتی داداش . اینطوری که ایمیل من با رمزش میاد تو ایمیل تو . خیال کردی همه مثل خودتن ؟

سسسسسسهیل سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:16 ب.ظ

واقعا خیلی خار کسه یایی حروم زاده

End of days جمعه 15 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:36 ب.ظ http://http://cyber.police.ir/

I'm that chick you're buying a short rundown My life is ending

Take this post, or you died I said fuck your computer into your site removed from the game in the end you'll be pulled feta police

سارا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

حتما به فتا گزارش میدم

کوروش جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام داداش خوبی من یه ایمیل دارم که پسووردش رو فراموشم کردم حتی اون سوال هایی که باید جواب بدم تا پسووردمو بازیابی کنم رو هم یادم نیس
داداش فداتشم میشه یکی برام این ایمیل منو هک کنه تا رمزشو بهم بگه یه دنیا ممنونش میشم منتظر جوابتونم
formolyek@yahoo.com

villain جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:55 ب.ظ

هر کسی این روش رو امتحان کنه خودش هک میشه ار ما گفتن بود بازم خود دانی

qqll چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ

حرومزاده user pass مردو رو میگیری اسکلشون میکنی
بعد میای نظر هم میدی

من نه منم که من منم پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

خب اینکه ضایع بود الکیه...
فقط حضار محترم انتقاد می کنید،فحش ندید.
انتقاد کنید :|
ولی خوشم اومد...عجب مردم تیزهوشی داریم

مهی یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ http://money85.tk/

جالب بود به ما هم یه سر بزن

شاسکول شناس جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:22 ق.ظ

امید خره گاو من

کیانا یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

ممنونم من اینکارو کردم و یوزر و پسورد به ایمیلم ارسال شد

s پنج‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام میتونی ثابت کنی accountinformationserveer@yahoo.com
ایمیل خودت نیست؟

شادو یکشنبه 29 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:36 ب.ظ

ای کیر تو ناموست بره
برو ننتو هک کن :دی خوار کسده اینا قدیمی شده

Nima Paydar سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:32 ب.ظ

با جیمیل هم میشه این کارو کرد؟ یعنی اینکه با جیمیل بهشون پیام بدم و جواب بگیرم؟

pooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrryyyyyyyyyyyaaaaaa سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:18 ب.ظ

ننه تو گاییدم خواهر کسده عوضی مادر جنده!!!!!!!!!!!!!!کیر تو ناموست

nima جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام. من نمیدونم چرا ما ایرانیا فقط توهین و فحش بلدیم. عزیزان خب این معلومه یه ترفند هست واسه به دست اوردن تمام اطلاعات شما البته به احتمال زیاد. ولی شما هم باهوش باشین. خب اینجا اگه قراره اطلاعات کسی بهتون بده دیگه به نظرم به اطلاعات شما نیاز نیست بنویسید یا فقط ایدی شما بدون پسورد باید بخواد.خب هدف دادن پسورد اون است دیگه و من هم فقط ایمیل خودم و اون طرف درست زدم و پسورد خودم اشتباه زدم چون اگه قراره مال اون بهم بده پس لازم نیست من دقیق بدم مال خودم

nima جمعه 30 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:52 ب.ظ

اگه قراره تنظیمات یاهو اتوماتیک بده پس همون ایدی طرف کافیه و این وسط اطلاعات شما لازم نیست

فاطمه جمعه 13 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:10 ب.ظ

عر عر منم خر

بدبختا اون بالا قسمتی که ایمیلتون رو برا فرستادن نظر خواسته ادرس ایمیلتون رو که میزنید خودش از این طریق هکتون میکنه

مهدی سه‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام فعلا امتحان نکردم اما اگرگرف خیلی ممنون میشم

مهدی یکشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام من هنوز امتحان نکردم اما یک پیشنهاد با یک ایمیل که مشخصاتش اشتباهی و یا هونیست بفرستین مثلpars2000@lakmail.irیا خیلی من خیلی یمیل دارم که مشخصات خودم نیستن

pars سه‌شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 12:04 ب.ظ

اخه منگل جون فکر کردی همه مثه خودت کوس خلن دیگه این که معلومه وقتی ازت هم ادرس ایمیلتو هم پسوردشو بخوان درگه معلومه چه بلایی سرت میاد یاهو اصن چنین سرور یا رباتی نداره اگه یاهو میخواست دست به چنین کاری بزنه که کلاش پس معرکه بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد